Psychologie van kleur

Psychologie van kleur: dit zeggen kleuren over merken

Kleur is meer dan alleen een esthetische keuze. De kleur van je logo, huisstijl, magazine, website of kantoor is zelfs in staat anderen te beïnvloeden. Uit onderzoek naar de psychologie van kleur blijkt dat kleuren een belangrijke impact hebben op de emoties, de informatieverwerking en het gedrag van mensen. Lees verder

7 Begrijpelijke stappen om te beginnen met SEO

Hoe zorg je ervoor dat jouw artikelen eerder online gevonden worden? Dit hangt samen met de term Search Engine Optimization (SEO). Met SEO ondersteun je jouw pagina’s in de vindbaarheid in zoekmachines. Het optimaliseren van je vindbaarheid is belangrijk voor online content. In dit artikel wordt een simpel stappenplan gegeven voor beginners om een start te maken met SEO. Lees verder

Stockfoto's

De stockfoto-vrouw

Het werken met stockfoto’s heeft zo z’n voordelen. Het scheelt de tijd, moeite en budgetten die komen kijken bij het organiseren van een fotoshoot. Nadelen zijn er bovendien. Ook anderen kunnen gebruik maken van de door jou gekozen beelden. Of de halve wereld, zoals bij de foto’s van het meest gefotografeerde stockfoto-model ter wereld Rebecca Givens. Lees verder

Adverteren op Instagram

10 vragen die je moet stellen als je succesvol wilt adverteren op Instagram

Instagram groeit. Dat geldt niet alleen voor de hoeveelheid gebruikers, maar ook voor het groeiend aantal verschillende functionaliteiten. Niet gek dat steeds meer bedrijven ook de commerciëlere mogelijkheden van Instagram ontdekken. Voor wie wil starten met adverteren op Instagram, hebben we de belangrijkste vragen en antwoorden op een rij gezet. Lees verder