Ga naar de inhoud

Over ons

Wij zijn een consultancy bureau, gespecialiseerd in digitalisering

Wij werken op het snijvlak van media en marketing en de digitale vraagstukken die horen bij deze tijd.

Digitalisering is overal. Elke bedrijf en iedere organisatie is een digitaal bedrijf of een organisatie. Digitalisering verandert de manier waarop bedrijven, merken en organisaties werken en is ook een belangrijke factor in succes. Wij werken al ruim 25 jaar aan digitaliseringsvraagstukken bij onze klanten. Dat doen we in drie disciplines: strategie, executie en groei.

Onze mensen

The Big Story is opgericht door Carolien Vader en Jonas Nouwen. Beide hebben jarenlange ervaring in zowel de media als de marketing. Carolien is van huis uit journalist, werkte als bladenmaker, uitgever en heeft zich de afgelopen 15 jaar gespecialiseerd in de digitalisering van het medialandschap. Ze coacht redacties en uitgevers om niet alleen deze digitale innovaties te omarmen, maar ook om de kansen die dit steeds veranderende medialandschap met zich meebrengt te pakken. Jonas is van huis uit internet strateeg en heeft zich de laatste jaren als gespecialiseerd op het gebied van online marketing en data vraagstukken. Hij helpt bedrijven en organisatie om op een datagedreven manier te werken aan groei.

Jonas Nouwen

Co-founder en Strategy Director – Jonas Nouwen is online strateeg en expert op het gebied van online marketing en native advertising. Hij heeft gewerkt met verschillende toonaangevende internetbureaus, uitgevers en mediabedrijven. Hij was de afgelopen vijf jaar directeur van de branchevereniging van internetbureaus in Nederland (DDA – Dutch Digital Agencies). Zijn expertise beslaat meerdere aspecten van online communicatie, zoals online strategie, branded content, sales, social marketing en publishing. Jonas werkt als consultant en interim-manager en geeft geregeld trainingen en lezingen.

Carolien Vader

Co-founder en Creative Director – Carolien Vader heeft al bijna 30 jaar ervaring met het maken van tijdschriften, online magazines, in (content)marketing- en communicatie. Carolien werkte bij verschillende uitgevers als conceptontwikkelaar, hoofdredacteur, contentstrateeg en adviseur op het gebied van crossmediaal uitgeven. Ze geeft geregeld lezingen, trainingen en presentaties, begeleidt brainstormsessies, leidt strategietrajecten en werkt als consultant. Ze schreef een praktisch handboek over contentstrategie en crossmediaal werken: Content Playbook.

Ons werkveld

The Big Story heeft als consultancy bureau een focus op digitale strategie, content marketing en online marketing. Dat doen wij voor alle branches in Nederland en België. Voor klanten binnen de uitgeefwereld werken wij met met de merknaam Bladendokter, met als belangrijkste focus de digitale transformatie van het medialandschap. Wij adviseren mediamerken over vraagstukken rondom positionering, verdienmodellen, contentstrategie, kanaalstrategie en crossmediale werkprocessen.

Onze klanten

Wij werken voor heel veel verschillende klanten. Voor commerciële merken, zoals Randstad, Interpolis, Zilveren kruis, KPN en Nationale Nederlanden. Voor NGO’s, zoals Greenpeace, Natuurmonumenten en Tear Fund. En ook voor maatschappelijke organisaties zoals de Politie , de Algemene Onderwijsbond, de Protestante Kerk, VMO NCW en de gemeentes Rotterdam en Breda. Hoe verschillend al deze merken en organisaties ook zijn, vaak worstelen ze met dezelfde vraagstukken rondom contentmarketing, online marketing, social media en data.
Bekijk ons portfolio, daarin hebben we een overzicht gemaakt van al onze klanten, met een korte beschrijving van onze werkzaamheden.

Ons adres

Ons kantoor bevind zich op de Nieuwpoortkade 2A, 1055RX in Amsterdam


Mail: info@thebigstory.nl
Tel: +316 2955 6030
KVK: 27251139