Brand archetype Hero, de Held

Brand archetype: De Held

Het brand archetype de Held geeft merken de uitstraling te willen vechten voor een hoger doel. Deze merken willen een positieve stempel drukken op de wereld. Indruk maken. Merken die opereren volgens het archetype de Held hebben als motto ‘waar een wil is, is een weg’. Ze willen hun klanten inspireren, zijn gefocust op hun doelen en zijn prestatiegericht. Continue Reading

Employee advocacy werkt en zo pak je het aan

Als medewerkers actief zijn op social media, kunnen ze helpen om de content doelstellingen van hun werkgever te realiseren. Deze medewerkers worden brand ambassadors genoemd. En ze werken samen met het bedrijf of organisatie aan employee advocacy. Met employee advocacy vergroot je niet alleen het bereik van een bedrijf, organisatie of merk, maar ook de uitstraling en authenticiteit ervan.  Continue Reading

vertical video

De opmars van verticale video’s

Sinds de komst van smartphones en social media hebben we er een nieuwe blik op de wereld bij gekregen, we kijken namelijk niet meer alleen horizontaal maar inmiddels ook verticaal. Met dank aan Snapchat, Instagram Stories en zelfs IGTV worden er steeds meer verticale video’s gemaakt. Maar de vraag is of jouw doelgroep ook verticaal kijkt en of jij er als bedrijf mee aan de slag moet.  Continue Reading