Portfolio

The Big Story is een bureau voor online marketing- en content marketingstrategie in Amsterdam. Wij helpen bedrijven op weg in de dynamische wereld van:

  • Crossmedia
  • Content strategie
  • Online marketing
  • Native advertising
  • Social media
  • Data gedreven werkwijze

Interpolis
Voor Interpolis zijn we bezig met het maken van een content strategie en een crossmediale content formule en de introductie van nieuwe werkprocessen binnen marketing en communicatie.

Natuurmonumenten
Voor dit goede doel zijn we bezig met het maken van een content strategie, een kanaalstrategie en een crossmediale content formule. Ook met de introductie van nieuwe werkprocessen binnen marketing en communicatie.

T-Mobile
Voor T-mobile hebben we verschillende plannen op het gebied van positionering, online marketing en content marketing gestroomlijnd in een overkoepelende content strategie voor B2B. Bovendien hebben we een plan geschreven voor employee advocacy. Honderden sales medewerkers van T-Mobile werden hiermee gestimuleerd en gefaciliteerd om mobile telefoon influencer te worden.

Evangelische Omroep
We hebben bij de EO de analyse op gang gebracht van content en online marketingactiviteiten. We hebben de organisatie geholpen bij het stellen van KPI’s en het introduceren van een data gedreven werkwijze.

Politie Academie
De redactie van de politieacademie maakt alle ‘need to know’ content voor politiemedewerkers. Op basis van een onderzoek naar informatiebehoefte en gedrag hebben we advies gegeven over het gebruik van de huidige kanalen voor interne communicatie.

Randstad
Voor alle ‘high potentials’ binnen Randstad loopt een langdurig opleidingstraject rondom Big Data en digitale transformatie.

Politie
De afdeling communicatie van de landelijke politie hebben we geholpen aan een traject rondom doelgroepdenken en de creatie van verschillende persona’s, in relatie tot externe communicatie.

Zilveren Kruis
We hebben een content strategie gemaakt voor B2B rondom het thema: gezondheid op de werkvloer. Dit werd crossmediaal uitgerold op verschillende kanalen en met medewerking van verschillende interne expert. Tegelijkertijd is er een beleid rondom thought leadership ontwikkeld.

Staedion
Deze woningbouwer heeft verschillende doelgroepen. Om bewoners op een zo effectieve manier te bereiken, heeft The Big Story geholpen met een persona-traject en het opstellen van customer journey’s. Op basis van deze inzichten is een content strategie gemaakt.

VNO/NCW
Voor deze lobby organisatie hebben we de redactie geadviseerd en getraind in de online marketing van hun content.

Amsterdam Fashion Week
De modeweken zijn overgenomen door TMG. Naast de event werd een 360 graden content platform gelanceerd. Wij begeleidde de bouw, schreven de content- en kanaal strategie en voerden de online hoofdredactie.

Nuon
Voor Nuon hebben we een serie trainingen en workshops georganiseerd over online marketing. Ook gaven wij een serie strategische sessies over digitale transformatie aan de board.

UWV
De organisatie van een serie in company trainingen over online marketing, content marketing, crossmedia en segmentatie. De trainingen werden begeleid met een consultancy traject voor management. Ook ontwikkelden we een content strategie voor werk.nl.

KvK
Wij organiseerden een serie online marketing trainingen voor de KvK. Tegelijkertijd ontwikkelden we een online marketing strategie.

APG
In verschillende sessies zijn deze medewerkers meegenomen in de theoretische verschuiving in marketing van branding naar storytelling en contentmarketing. Theoretische sessies werden afgesloten met een workshop waarin specifieke communicatie-uitdagingen werden vertaald in content-ideeën.

Vragen over een van onze projecten of over een toekomstige samenwerking? Neem contact met ons op:

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht