Ga naar de inhoud

Blog

Stockfoto's

De stockfoto-vrouw

Het werken met stockfoto’s heeft zo z’n voordelen. Het scheelt de tijd, moeite en budgetten die komen kijken bij het organiseren van een fotoshoot. Nadelen zijn er bovendien. Ook anderen kunnen gebruik maken van de door jou gekozen beelden. Of de halve wereld, zoals bij de foto’s van het meest gefotografeerde stockfoto-model ter wereld Rebecca Givens.Lees verder »De stockfoto-vrouw

Adverteren op Instagram

10 vragen die je moet stellen als je succesvol wilt adverteren op Instagram

Instagram groeit. Dat geldt niet alleen voor de hoeveelheid gebruikers, maar ook voor het groeiend aantal verschillende functionaliteiten. Niet gek dat steeds meer bedrijven ook de commerciëlere mogelijkheden van Instagram ontdekken. Voor wie wil starten met adverteren op Instagram, hebben we de belangrijkste vragen en antwoorden op een rij gezet.Lees verder »10 vragen die je moet stellen als je succesvol wilt adverteren op Instagram

Dé millennial bestaat niet

Er is veel te doen om millennials, de doelgroep wordt uitvoerig onderzocht en besproken. Sommige bedrijven vinden ze lastig te bereiken. Er hangt een zweem van mysterie rond deze jonge groep consumenten. Is dat terecht? Nee, de millennial vertegenwoordigt inmiddels nagenoeg de helft van alle mediaconsumenten en is als groep zo divers dat geen enkel label past.Lees verder »Dé millennial bestaat niet

Stories

De stories trend op social media: wat valt er te leren van Snapchat?

Het lijkt alsof sociale netwerken het succes van Snapchat geproefd hebben. Instagram heeft al een tijdje Instagram Stories, Facebook experimenteert ermee en WhatsApp heeft eind februari een nieuwe dienst gelanceerd: de visuele status. Zowel Facebook als WhatsApp kopiëren het succesvolle format van Snapchat, het sociale netwerk dat jongeren als een magneet aantrekt. Lees verder »De stories trend op social media: wat valt er te leren van Snapchat?