Ga naar de inhoud

Executie

Alle bedrijven, organisaties en (media)merken willen succesvol zijn in hun digitale aanpak. Maar dat gaat niet vanzelf. Daarvoor heb je concrete plannen nodig, richtlijnen en processen. Maar ook de juiste kennis en ervaring over digitalisering bij medewerkers. 

Dat klinkt natuurlijk logisch, maar dat is het in de praktijk niet. Wij komen bij veel organisaties en bedrijven over de vloer en daar ontbreekt het aan een gedegen strategie en plannen voor de uitvoering daarvan. Wij helpen onze klanten als processen niet goed lopen of digitale kennis bij de medewerkers bijgespijkerd moet worden. Wij adviseren over concrete plannen. Als iedereen binnen een bedrijf of een organisatie weet wàt er moet gebeuren, voorkom je eindeloos overleg en werk je doelgericht aan groei.

Digitalisering vraagstukken vragen vaak om nieuwe skills van medewerkers. Met veranderende processen veranderen immers ook werkzaamheden en vaardigheden. En soms vraagt dat om coaching en training. Wij helpen teams om niet alleen efficiënter te werken, maar ook om zich beter te ontwikkelen. En om beter oog te hebben voor resultaat. Bijvoorbeeld door te starten met datagedreven werkprocessen en growth hacking.

Teams functioneren beter als ze werken met een gericht plan, een goede verzameling richtlijnen en processen, een helder tijdspad en beschikken over de juiste data. Voor de uitvoer of implementatie van de strategie helpen wij bedrijven en organisaties bij het opstellen van zogenaamde Play Books. Je kunt een Content Playbook maken, die naadloos aansluit op de content strategie. Of wij helpen bij het opstellen van een Online Marketing Playbook. Zo’n Playbook bevat heldere projecten en een omschrijving van de aanpak. Het geeft ook werkprocessen weer en bevat instructies en KPI’s. 

Diensten

Wij hebben een hands-on aanpak voor onze klanten. Een ‘let’s get this show on the road’ mentaliteit. Wij adviseren bedrijven in de organisatie van hun uitvoering, in het opstellen van Playbooks en in het trainen of coachen van medewerkers. Maar wij helpen ook met advies voor concrete vraagstukken, zoals een online marketing aanpak, een redactionele workflow, een social media – of kanaalstrategie. Daarnaast zijn wij beschikbaar als ad interim manager, (online)marketeer, chief information officer, communicatie-adviseur, content lead of hoofdredacteur.

Wil je meer weten, neem dan contact met ons op.

Meer weten > formulier