Digitalisering verandert de manier waarop bedrijven, merken en organisaties werken aan hun groei en succes. En die veranderingen gaan weleens gepaard met onrust en chaos. Wij werken al 25 jaar aan digitaliseringsvraagstukken bij onze klanten en helpen ze met een gestructureerde aanpak. Dat doen we op drie niveaus: strategie, executie en groei.
We maken digitale strategieën voor organisaties en deze strategie kunnen we ook naar de praktijk vertalen en werken we mee aan succes. Ook trainen of coachen we medewerkers. Om het succes duurzaam te maken helpen we bedrijven aan een datagedreven werkwijze. Onze dienstverlening gebeurt altijd in overleg en kan verschillende vormen aannemen, zoals: consulting, coaching, via workshops en trainingen of op interim basis. Wij zijn beschikbaar als ad interim directielid, manager, (online)marketeer, data expert, communicatie-adviseur, content lead of hoofdredacteur.
Digitale Strategie
Wij zien genoeg bedrijven die maar wat aanmodderen. Dat klinkt heel onaardig. Maar de praktijk leert dat een digitale strategie geen vanzelfsprekendheid is. Bedrijven, organisaties en merken doen er goed aan om kritische vragen te stellen: Waar gaan we naar toe? Waarom doen we wat we doen, hoe bereiken we onze doelen, hoe kan digitale technologie daarbij helpen en hoe maken we onze merken succesvoller?
Executie
Alle bedrijven, organisaties en (media)merken willen succesvol zijn in hun digitale aanpak. Maar dat gaat niet vanzelf. Daarvoor heb je concrete plannen nodig, richtlijnen en processen. Maar ook de juiste kennis en ervaring over digitalisering bij medewerkers.
Data & Groei
Als je binnen hetzelfde bedrijf aan twintig mensen vraagt wat succes betekent, dan kun je wel twintig verschillende antwoorden krijgen. Succes is voor sommigen een concrete KPI, maar voor anderen een vaag buikgevoel. Een ding is zeker: data is onmisbaar om te groeien in het digitale domein.