Hashtag Hijacking
Social media zijn enorm geschikt voor PR-campagnes. Vergeet vooral de hashtag niet. Maar let wel op dat de lezer er niet mee aan de haal gaat, want dan is er sprake van #HashtagHijacking of #Bashtag.Lees verder »Hashtag Hijacking
Social media zijn enorm geschikt voor PR-campagnes. Vergeet vooral de hashtag niet. Maar let wel op dat de lezer er niet mee aan de haal gaat, want dan is er sprake van #HashtagHijacking of #Bashtag.Lees verder »Hashtag Hijacking
Nieuwsbrieven die worden geopend op een smartphone worden volgens eye tracking onderzoek anders gelezen dan nieuwsbrieven op een computerscherm. Daarom is alleen een responsive design niet genoeg voor een succesvolle mobiele nieuwsbrief. Lees verder »Nieuwsbrieven optimaliseren voor mobiel
Er zijn veel opties bij het kiezen van een geschikte contentkalender. Wij hebben een aantal bekende tools getest en de 4 beste voor je uitgekozen. Lees verder »De 4 beste contentkalender tools
Het jaar nadert zijn einde en dat is een goed moment om vooruit te kijken. Wij vroegen een aantal experts naar de contentmarketing trends van 2016.Lees verder »De 6 contentmarketing trends voor 2016
De contentkalender lijkt het nieuwe toverwoord in contentmarketing te zijn. Een overzicht van al je content in één kalender klinkt handig. En dat is het ook, als je weet waar je moet beginnen. Daarom een basisles in contentkalenders.Lees verder »De contentkalender uitgelegd
Bij bol.com worden er elke dag verhalen geschreven om klanten te inspireren. Contentmarketing is een belangrijk element in de totale marketingmix. Wij spraken met Jeroen Sitskoorn en vroegen naar het succes van bol.com.Lees verder »Data is de basis voor de contentmarketing van bol.com
Het deelgedrag van lezers heeft een grote invloed op het bereik van online content, maar uit onderzoek blijkt dat een enorm percentage content maar heel weinig shares krijgt en dat er nauwelijks naar wordt gelinkt.Lees verder »Veel content wordt weinig gedeeld
Nieuwsbrieven nemen qua inhoud en opmaak steeds vaker de vorm aan van een mini-magazine. We zetten een aantal inspirerende voorbeelden op een rij.Lees verder »Nieuwsbrieven als mail magazines
Bij Facebook zijn de afgelopen tijd veel aanpassingen aangekondigd. We zetten de belangrijkste wijzingen van het najaar 2015 op een rij.Lees verder »De belangrijkste Facebook aanpassingen op een rij
Veel nieuwsbrieven eindigen ongeopend in je ongewenste mail, omdat ze eigenlijk niet meer zijn dan een digitale reclamefolder. Zonde! Want de nieuwsbrief is een goed instrument voor contentmarketing, zeker als het content bevat waar de lezer wél op zit te wachten.Lees verder »De comeback van nieuwsbrieven