Ga naar de inhoud

Blog

Het leeuwendeel van de nieuwe Ikea-catalogus is nep

Eind augustus ploft traditiegetrouw de Ikea-catalogus in Nederland op de mat. Een inspirerend magazine vol gezellige woonkamers, knusse huiskamerhoekjes en drukke eettafels. Het ziet er hip en verzorgd uit. Maar wist je dat het leeuwendeel van de foto’s nep zijn? Meer dan 75% van de Ikea-catalogus bevat CGI (computer generated imagery).Lees verder »Het leeuwendeel van de nieuwe Ikea-catalogus is nep

Tips van de godfather van contentmarketing himself bij #CMFF

Niemand minder dan ‘godfather van contentmarketing’ Joe Pulizzi is een van de sprekers op het derde Content Marketing Fast Forward-event plaats in Amsterdam. Net als de andere keynote-spreker Doug Kessler laat hij de aanwezigen op duidelijke wijze weten wat hen te doen staat. Ook deed hij een paar verrassende uitspraken. Facebook-fans? Leuk, maar nutteloos.Lees verder »Tips van de godfather van contentmarketing himself bij #CMFF

Instant articles: het decentraal publiceren van content

2016 gaat het jaar worden van decentraal gepubliceerde content. Facebook zet zwaar in op Instant Articles, Apple werkt verder aan Apple News en verwacht wordt dat Google op 24 april officieel gaat starten met Google AMP. Allen zien ze het niet snel laden van mobiele content als een probleem en komen met een oplossing. Tijd voor een overzicht van de mogelijkheden.Lees verder »Instant articles: het decentraal publiceren van content